maja duzo plusow

Sex bez zadluzen niektore osoby drugiej kategorii, dla innych istnieje tematem tabu. Dam nie chetnie sie przyznaja do tego iz zastanawialy sie nad ow lub sa w takim ukladzie. Mezczyznie stale mozna bylo wiecej od czasu kobiety, ale nasza firma tez mamy swoje potrzeby i czasem standardowo nie mamy czasu na zwiazek lub nie chcemy sie jednoczyc na amen. Takie sex spotkania maja duzo atutow np. Nie jestesmy zobligowani sie ograniczac do 1-ego partnera, nie dysponuje zadnych klotni o powszednie sprawy, zazdrosci ot tak spotykamy sie rozmawiamy, robimy co swe i zadowoleni i wynagrodzeni idziemy w swoje okolica. Tak jest w moim casusie, jestem kobieta ktorej bardziej jest zalezny na karierze zawodowej niz na budowaniu zwiazku z bezplatne kontakty towarzyskie przez lata ktory byc moze sie rozleciec. Lecz bylam w paru coitusach, dawalam sposrod siebie jak najwiecej, ale zawsze stalo zle wieczne klotnie, zazdrosc doprowadzily do tego ze teraz nie chcialbym sie juz jednoczyc. Poznaje fajnych facetow z ktorymi umawiam sie na sex spotykania i mi to sie podoba nie chcialbym nic zmieniac w swoim byciu.

Witam. Mam na nazwa Karolina i posiadam 22 lata. Obecnie studiuje dziennie pedagogike w Zgierzu natomiast pracuje jako hostessa. W nieskrepowanym czasie pasjonuje sie moda i uroda. Sposrod natury jestem pogodna dziewczyna, szukam ciagle innowacyjnych wrazen. Mimo mojego wieku nadal jestem dziewica. Szukam mezczyzny z rozmyslaja o zalozeniu stalego zwiazku. Ale przy jakim mogla bym poczuc sie komfortowo w wszystkiej sytuacji. Jezeli chodzi o sprawy seksualne owo jestem niedoswiadczona. Ergo pragne poznac mezczyzne, ktory zna sie na kwestyj. Wchodzi w zabawe seks podczas kierowniczej randki. Glod seksu strasznie zatruwa mi zycie. Opowiadania kolezanek jak to dobrze sie bawily poprzedniej nocy wplywaja na mnie horrendalnie stresujaco. Sadze, ze najwyzsza pora stracic cnota oficjalne zrodlo n. Mezczyzna ktorego odbitke to mezczyzna miedzy 23 – 27 rokiem zycia. Doswiadczony w sprawach seksu. Musi egzystowac inteligentny, zabawny a przystojny. Proponuje poprzednio poznaniem sie wymiane fotografii, moga byc rowniez nagie fotki. Odpowiadam lecz na powazne propozycje ale nie takie jak tu: ogloszenia towarzyskie.

Leave a comment